Media Społecznościowe
pranie tapicerki Warszawa wawer
pranie tapicerek warszawa wawer
pranie mebli warszawa wawer

Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave

W kilku słowach o tym co robię

Zajmuję się praniem tapicerek meblowych, materacy, dywanów, wykładzin w Warszawie i okolicach.
 

Dojazd oferuję w całej Warszawie i okolicach. Najbliższy mi jest rejon Wawra i prawobrzeżnej Warszawy, również okolice Otwocka, Józefowa, Sulejówka, Wesołej.

Przydatne informacje
logo praniekanap.pl

Witajcie!

W tym artykule i następnych, chciałem poruszyć temat związany z praniem tapicerki i uzyskaniem opinii po wykonanej usłudze. Co się na to składa, jak rozmawiać z klientem, na co zwracać uwagę i dlaczego to ważne, aby rozmawiać o pracy. 

Kiedy rozpoczynasz działalność prania tapicerki w dużym mieście - jak w moim przypadku w Warszawie - kluczową sprawą jest, aby zdobywać pozytywne opinie. Nie ma co ukrywać, że duża część klientów patrzy głównie na to i kiedy widzi mało opinii albo wcale, od razu nie jesteśmy w kręgu zainteresowań. Opinie i oceny można zdobywać przede wszystkim w Google, Facebook’u i serwisach ofertowych typu Fixly, Oferteo.

Pranie tapicerki, to jedna z wielu prac z kategorii usługowych. Opiera się w dużej mierze na poleceniach. Kiedy ktoś jest zadowolony z naszej usługi, z dużym prawdopodobieństwem będzie nas polecać rodzinie, znajomym czy kolegom z pracy. Polecenia to zdecydowanie coś, o co warto zabiegać najbardziej, bo zapewnia najlepszą reklamę, właściwie bez kosztów.

Co ma wpływ na ocenę?

Oprócz jakości wykonanej pracy, można wyszczególnić wiele elementów, które składają się na całościowy obraz. Można zacząć od dobrego kontaktu telefonicznego, czy pisanego, poprzez maile, komunikatory. “Pranie tapicerki” zaczyna się już w momencie umawiania. Niedawno pewna klientka przyznała, że rozmawiała z kimś innym, kto oferował tańszą usługę w Warszawie, ale chociaż moja była droższa, zrobiłem dużo lepsze wrażenie. I oto chodzi - uprzejma i taktowna rozmowa z uśmiechem (który jest wyczuwalny przez telefon) może naprawdę zachęcić do usługi. Dalej, konkretne umówienie terminu i godziny. Ja mam zwyczaj potwierdzania wizyty dzień przed usługą - szczególnie, jeśli była umówiona z pewnym wyprzedzeniem. Punktualność to kolejny klucz do dobrej oceny, a jeśli mamy jakieś opóźnienie, koniecznie trzeba o nim poinformować. 

Zachowanie w domu klienta to kolejne punkty które można zdobyć. Przede wszystkim zmiana obuwia, nawet jeśli klient proponuje żeby nie zdejmować. Uśmiech, może stosowny żart i krótka rozmowa na wstępie, pomaga przełamać lody i nawiązać dobry kontakt. Pamiętajmy że na zrobienie dobrego wrażenia mamy kilka sekund. Oczywiście szczegóły takie jak właściwy ubiór, może elementy logo na koszulce czy bluzie, też wywierają właściwy efekt. W kolejnym artykule omówię co zrobić dalej, po zakończonej usłudze.

 

Pozdrawiam

Jan Bartosik

praniekanap.pl

Pranie tapicerki - opinie, recenzje

20 marca 2021